Beantwoorden
Sebastienbo
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Netjes! Mooi, mooi! Pionier Primeur!

WIGO nog niet klaar voor het buitenland?

Ik was van plan van wigo te nemen maar er zijn echt wel rare dingen met het product:

 

1) Geen freephone europe (en optie 24)  meer voor de vaste lijn...dus geen internationale oproepen meer ?

2) Hetzelfde voor de GSM's er bestaan geen buitenlandse bundels zoals bij base,proximus, mobistar, edpnet.

(Edit: oeps Mobistar en Edpnet hebben helemaal geen roaming kosten meer)

3) Bij de GSM's als je data bundel op is, is er dan geen mogelijkheid om een bundel van 2 GB bij te kopen zoals de volumeblokken voor het vast internet?

4) Als ik WIGO 2GB neem: de bedoeling is dat je de data kan verdelen over de sim kaarten volgens de publiciteit, maar als je de kleine letters leest dan staat er dat je minimum 1GB per sim kaart moet hebben...dus dan kan je toch niets delen? 2 GB gedeeld over twee simkaarten is toch 1 GB? of zie ik dat nu mis?

 

Kent iemand antwoorden op één van die 4 WIGO vragen?

0 Likes
9 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7769
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WIGO nog niet klaar voor het buitenland?

1. Op te lossen door de Triiing app op je smartphone te installeren. Daarmee kan je nog altijd bellen(als je maar WiFi ter beschikking hebt) naar alle nummers binnen Europe, USA en Canada GRATIS. Thuis en eender waar ter wereld.

2. Betaan nog wel maar dan kan je uw abonnement niet onder Wigo steken. (Oeps Mobistar en EDP net: Je kan je inbegrepen belminuten binnen je abonnement opbellen, je 150 minuten bvb maar eens erboven betaal je nog wel roamingkosten aan de toegelaten Europese tarieven en die zijn hoger dan wat Telenet rekent.)

3. Je kan wel  van Wigo 100 naar 120 overstappen dan heb je 3 GB extra voor 20€ (€6.66 per GB) tegenover vroeger 2 GB voor 10€. aan jou om de rekening te maken. Het zou al een verbetering zijn als je per halve GB zou kunnen werken. Of naar de Wigo 140 dan heb je voor 4€ een extra 8 GB.  (€5 per GB)

4. Dit is een van de eerste opmerkingen die ik gemaakt heb. Ik ben blij dat je dit ook opmerkt. Ik had het hier nog niet durven zeggen omdat ik via mijn baas al een uitbrander heb gehad. Het is een beetje de algemene tendens in bedrijven dat er een aantal zijn die zich willen bewijzen met dingen uit te vinden zonder echt te luisteren en te kijken wat er leeft.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Sebastienbo
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Netjes! Mooi, mooi! Pionier Primeur!

WIGO nog niet klaar voor het buitenland?

Trring is geen oplossing maar een nieuw probleem, trring is niet gemaakt voor business gebruik, er is geen QOS op (omdat het geen SIP protocol is), als er geen qos is , dan is er geen prioriteit van door het telefoneren, daardoor kan tijdens een gesprek de kwaliteit plotseling stoppen of vertragen (dat wil je niet meemaken met een klant aan de lijn)

Bovendien, is het niet leuk handig, want ik krijg de telefoon binnen van mijn klanten op mijn vaste lijn, dus moet mijn personeel dan altijd dat nummer overtypen op de trring applicatie, en het heel vervelende is dat de klanten ook de privé gsm nummers zien (wat onwenselijk is)

 

Drie grote nadelen dus (kwaliteit fluctueert, overtypen van nr, privé gsm nummers worden weergegeven)

 

 

 

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7769
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WIGO nog niet klaar voor het buitenland?

Als telefonie zo belangrijk is voor jou dan zou ik je aanraden om over te stappen naar Fluo met digitale telefonie.

Is een VOIP oplossing voor kleine bedrijven waarbij de door jou genoemde nadelen wegvallen.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Roger1961
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

WIGO nog niet klaar voor het buitenland?

Triiing is helemaal geen oplossing want de service werkt simpelweg niet meer na de laatste upgrade.

Dit is ook bekend bij telenet maar ze zijn er al twee maanden mee bezig om het "op te lossen".

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

WIGO nog niet klaar voor het buitenland?


@Roger1961 schreef:

Triiing is helemaal geen oplossing want de service werkt simpelweg niet meer na de laatste upgrade.

Dit is ook bekend bij telenet maar ze zijn er al twee maanden mee bezig om het "op te lossen".


Triing werkt bij mij perfect? Welk probleem heb jij dan?

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
iRo212
Freshman Meerweter
Berichten: 49
YUGO op Android TV It's your ninth party! De vernieuwde WIGO? Safespot

WIGO nog niet klaar voor het buitenland?


@Roger1961 schreef:

Triiing is helemaal geen oplossing want de service werkt simpelweg niet meer na de laatste upgrade.

Dit is ook bekend bij telenet maar ze zijn er al twee maanden mee bezig om het "op te lossen".


Ik heb totaal geen problemen met Triiing op mijn iPhone... Op Samsung kan ik de app totaal niet gebruiken: slechte verbinding, vertraging, echo.

0 Likes
Bollekebeer
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

WIGO nog niet klaar voor het buitenland?

Een wigo komt ervan als we bij Orange weg zijn.
2 decoderen. Tv en internet aan 30mbps en dan nog voor 90 euro abonnement binnen België aan 30 mbps. Schandalig debacle net als show Base. Nu hebben we nog wokpan met 2decoders. Play. Onbeperkt internet aan gemiddeld 180mbps 95 €pak je later een wigo dan bel je met elk toestel.onbeperkt inclusief.en roaming valt weg. Waarom.verkopen Orange. Proximus en base nu extra dure kortingen op hooggeprijsde
Abonnementen waar ze 2 jaar minstens aan vastleggen. Juist ja om zogenaamd ze cadeau te geven en je 't lokken.. voor 140 euro heb je de duurste wigo met het ruimste aanbod service. Zenders en onbeperkt en als ik het goed gelezen.heb betaald je 7,5 per maand bij voor onbeperkte roaming Europa en VS. Canada. Bij orange kwamen we ook op 140 met compleet falende dienstverlening en digitale tv beweging van 20 jaar terug plus.storingen en wifi. Aan 25mbps wifi ging hier.alles dubbel.zo traag als surfen.op.3g en zelfs.4g+. Na de depressie van Orange wifi en dan gebruik van hun mobiele service had je alle tijd nodig.om te chillen. Tevens omdat de klantendienst totaal flopt door gewijzigd wachtwoord als oorzaak te geven voor een wifi.die continue uitvalt en.een modem die.zelfs geen lang signaal doorstuurt. Eveneens opnemen digitaal is af te raden omdat 80% van de zogenaamde wel opgenomen.programmas onbesckibaar blijven.kortom. Orange mega dure deal voor kompleet falend at home product ..enkele weken telenet en tot nu toe.alles.perfect. zal.blij zijn dat mobiel bij Orange. Afgesloten wordt.zodat we ipv 190 euro. Nog.maar 140.betalen.met massa's. Îegrepen opties en hogere kwaliteit
600 euro.per jaar is mooi weekje zuid frankrijk voor mijn 50E verjaardag
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

WIGO nog niet klaar voor het buitenland?

Het spijt me, maar ik begrijp niet veel van je bericht. Begrijp ik het goed: je zat bij Orange, was  niet tevreden en stapte over naar Telenet (WIGO) waar je wél content van bent? Indien zo, fantastisch! 🙂


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

WIGO nog niet klaar voor het buitenland?

Je kan tegenwoordig ook een optie van 7,5 euro per maand bijnemen om weer tot 2000 minuten per maand gratis te kunnen bellen naar alle vaste en mobiele telefoonnummers in Europa met jouw vaste telefoon.

0 Likes