Beantwoorden
geert7
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
My smart Valentine Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Nummer vaste telefoon wordt niet meer weergegeven

Sinds ik ben overgestapt van shake (basic internet XL + telefonie) naar Whop zien de personen die ik bel mijn vast nummer niet meer.

Bij de overgang naar Whop diende de oude modem vervangen te worden door een recenter exemplaar (met wifi en router).

Er werd hiervoor geen aanvraag ingediend (geheim nummer of niet gepubliceerd nummer).

Iemand een idee wat ik moet ondernemen om mijn nummer opnieuw te laten herkennen door mensen die ik opbel ?  

0 Likes
3 reacties
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Nummer vaste telefoon wordt niet meer weergegeven

Contact opnemen met de Telenet technische klantendienst en vragen dat ze nummerweergave(CLI) even uitzetten en weer aanzetten:

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nummer vaste telefoon wordt niet meer weergegeven

Ze hebben bij de aanpassing van je abonnement mogelijks vergeten om "Ken je beller" of "Toplijn" aan te duiden. Is wel een betalende optie in Whop of Whoppa (+- 4.5€ extra), zit inbegrepen in de prijs van Wigo.

 

Edit

Niet van toepassing op jou. Je vraag verkeerd gelezen. Het is de tegenpartij die moet kijken of ze nog altijd betalen voor die optie, tenzij het uw nummer alleen is die ze niet meer te zien krijgen.  Dan kan het te maken hebben met het vorige antwoord.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
mediawatcher
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Nieuwe TV-theek? My smart Valentine On a roll... Tien op tien!

Nummer vaste telefoon wordt niet meer weergegeven

Je nummer staat gewoon geheim ingesteld waardoor het niet zichtbaar is naar andere toe.

 

Even de klantendienst bellen of via facebook telenet je klantenummer en vraag achterlaten ..

0 Likes