Beantwoorden
marczondergsm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nieuwe GSM gekocht bij telenet

Gisteren een IPhone bij Telenet gekocht waar een nano sim kaart in moet, de 4S had nog een micro sim. Het zou dadelijk wel gaan werken met behoud van het telefoonnummer. Gisteren liggen bellen naar de klanten dienst, vandaag meerdere keren gebeld. Laatste antwoord ¨morgen werkt het waarschijnlijk¨ Dat is toch niet normaal?

Als ik naar een andere provider stap werkt het met behoud van nummer binnen de 10 minuten.

0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Nieuwe GSM gekocht bij telenet

Misschien een domme vraag, maar heb je de iPhone al eens herstart? Toen ik een Samsung Galaxy S4 Mini kocht moest er een microSIM in en in mijn Nexus 5X een nanoSIM. In beide gevallen was die kaart redelijk snel (ong. 15 minuten) actief.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
marczondergsm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nieuwe GSM gekocht bij telenet

Bedankt voor de hulp maar uiteindelijk ben ik naar Telenet moeten gaan na 4 dagen klantendienst te bellen. Deze hebben me dan doorverwezen naar de echte provider waar ik contact moest mee opnemen en deze hebben alle error's eruit gehaald die ontstaan waren bij het meegeven van de nieuwe sim in de winkel.
0 Likes