De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Rangen en badges, wat is wat nu weer?

Beantwoorden
Highlighted
Community Manager

Voor ons is het eenvoudig, wij hebben de bomen gepland. Maar om ervoor te zorgen dat jullie het bos blijven zien, zijn wij graag de gids.

Naast de avatar (het prentje dat je hebt kunnen kiezen) vind je jouw naam terug. Onder de avatar zie je de rang die je momenteel hebt. Deze zal zich aanpassen naarmate je meer activiteit toont bij de Netweters. Likes geven, vragen beantwoorden, nieuwe berichten posten of wanneer je bericht de perfect oplossing was. Samen met nog een aantal andere factoren zal dit ervoor zorgen jouw rang omhoog gaat . Hou zeker ook in gedachten dat iedereen ooit vanaf 0 begonnen is. Geef wat krediet en de mogelijkheid om op een aangename manier op te klimmen.

Ranks worden berekend op basis van een aantal factoren. Badges zijn daarentegen eerder kleine trofeeën voor specifieke  handelingen. Je zult deze dus op regelmatige basis krijgen en misschien ook op de meest onverwachte momenten. Op jouw profiel pagina vind je een overzicht van alle badges die je al verdiend hebt. Hier kan je ook de badges vinden je nog kan verdienen. 

Mocht je toch nog met vragen zitten, stel ze dan zeker hier. De Netweters staan klaar om je te helpen.

https://community.telenet.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewStijn | Community Manager

"The force is strong with this one"

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (1)
Beantwoorden
4 reacties
Experienced Meerweter

In vergelijking met de voorgaande layout van Telenet community is de huidige veel beter.

Beantwoorden
Experienced Meerweter

Een vraagje over de ranking. Ik kan inderdaad bij iedereen een ranking zien staan, en ik snap wel dat "freshman" een lager niveau heeft dan "professional", maar dan ... weetjesweter, allesweter, beetjesweter .... dat is al minder duidelijk.

Zou het mogelijk zijn om de volledige ranking eens op te lijsten, dan hebben we ineens ook een beter idee van wie waar staat ten opzichte van elkaar. De absolute cijfers doen er dus niet toe (ik bedoel: hoeveel "punten" heeft een professionele allesweter, enz) en dat vraag ik dus ook niet om kenbaar te maken.

Moest dit al ergens staan, dan heb ik het toch niet gevonden ... Smiley Verdrietig

Tags (1)
0
Beantwoorden
Community Manager

We’ve waited a long time for this question. Smiley Erg vrolijk

We hebben de ranks opgesplitst in 2 delen: alle Netweters die lezen, en zij die ook posten.

Voor onze lezers zijn er 6 niveaus om in op te klimmen. Beginnende bij de Weetjeslezer en daarna de Alleslezer. Telkens kan je door de Freshman, Experienced en Professional rangen gaan om hoger te geraken.

Zodra je een bericht geplaatst hebt, kom je in de groep van de Weters. Hier zijn voorlopig 18 niveaus waarin je kan doorgroeien:

• Beetjesweter
  • Weetjesweter
  • Meerweter
  • Veelweter
  • Bijna Allesweter
  • Allesweter

Ook hier zijn er telkens de rangen Freshmman, Experienced en Professional qua onderverdeling.

De berekeningen achter de rangen zijn enorm uitgebreid en houden rekening met verschillende activiteiten. Reacties plaatsen, nieuwe topics beginnen, oplossingen en likes geven.

We zijn nu een dikke maand na de lancering van de Netweters en op onze TO DO lijst staat het uitbreiden van deze rangen, alsook het toevoegen van meer badges.

https://community.telenet.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewStijn | Community Manager

"The force is strong with this one"

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Experienced Meerweter

@Stijn: Ik ben blij dat ik uw verwachting eindelijk heb ingelost Smiley Vrolijk

Iemand moest het doen hé Smiley Tong

Beantwoorden