Beantwoorden
roland1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

koppeling van My telenet en de Telenet-services

Ik tracht My Telenet en de Telenet-services te koppelen.

Ik moet opgeven:

- klantennummer (en mijn naam & paswoord)

- bankrekeningnummer

- referentienummer

- referentiedatum

Het systeem antwoordt telkens: ongeldige combinatie. Verschillende pogingen op verschillende tijdstippen.

 

Dit begrijp ik niet: door het klantennummer weet Telenet toch de services dat dit gebruik? Waarom worden deze niet automatisch gekoppeld?

 

Ik heb dan maar de vraag trachten te stellen via email: helaas!! Dit systeem werkt ook niet (de vakken accountnummer en telefoonnummer kan ik niet invullen. Op de site wordt nergens melding gemaakt van een storing. 

 

Zijn er nog ervaringen met 'My Telenet'?

 

0 Likes
Beantwoorden
13 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

koppeling van My telenet en de Telenet-services

Even inbellen en de klantendienst kan dit voor jou koppelen.

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
roland1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

koppeling van My telenet en de Telenet-services

Ik heb even gebeld...en de lieve mevrouw van Telenet zei dat zij ook niet kon koppelen: er was ergens een systeemfout bij Telenet en er was een gegeven dat in hun bestanden ontbrak (mijn rekeningnummer) . Maar de vrouw aan de telefoon zei dat het wel voor mij zou lukken woensdag.

Vandaag, woensdag, nogmaals geprobeerd: tevergeefs! Geen koppeling mogelijk.

En nu...?

 

0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

koppeling van My telenet en de Telenet-services

Ai , Bij mij hebben ze dat gekoppeld.

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Joachim
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Goed gevonden! Mooi, mooi!

koppeling van My telenet en de Telenet-services

Probeer anders eens via de support op facebook.

Je kan daar PMs sturen naar advisors, dan kan je het probleem direct ook testen

Joachim
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Goed gevonden! Mooi, mooi!

koppeling van My telenet en de Telenet-services

Je probeert best via digibox serienummer of mobiel telenet nummer je account te activeren.

 

mvg

 

Joachim

0 Likes
Beantwoorden
gilbertartois
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

koppeling van My telenet en de Telenet-services

Beste,

Ik slaag er niet in my telenet te koppelen met de telenet services. Reeds vele malen geprobeerd. Bij de laatste poging wordt mijn identiteitskaartnummer niet aanvaard. Men zegt dat er geen overeenstemming is.

Gelieve mij te laten weten hoe ik moet te werk gaan om de koppeling toch tot een goed einde te brengen

 

Dank bij voorbaat;

 

Gilbert Artois

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

koppeling van My telenet en de Telenet-services

Nu.... de telenet login is geen noodzakelijk iets.

 

De telenet login is enkel nuttig wanneer je geen internet product hebt. Wanneer je een internet product hebt kan je alles doen via de internet login (bv a123456 of aa12345).

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

koppeling van My telenet en de Telenet-services

Als  je een  HD-Digibox of HD-Digicorder hebt, dan is het makkelijker om te koppelen via de serienummer van dat toestel:

http://klantenservice.telenet.be/content/serienummer-digibox-of-digicorder

0 Likes
Beantwoorden
Gevaertkristel
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf! It's your first party!

koppeling van My telenet en de Telenet-services

Ik heb net hetzelfde probleem qua koppeling van identiteitskaartnr en referentienr en datum.

Hoe werd dit bij jullie opgelost?

 

dank u

 

Kristel

0 Likes
Beantwoorden
cowboy_film_fan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

koppeling van My telenet en de Telenet-services

Bij mij ook dezelfde vragen: waarom dit alles????

ik heb een login en een paswoord gekregen, daarmee kan ik de modem,de wifi ,het subnet en de aangesloten computers en smartphones beheren.

Maar die login is weer  niet goed genoeg voor Wifree. dat moet dan weer een "telenet login" zijn of een "internet login"  man,man man wat een soep maken ze er weer van.

Nu met die "telenet login" lukt het niet zowel met ID kaart alsook met bankrekening nummer.

De eene zegt dat het IDkaartnummer/afrekining ongeldig zijn en de ander zegt dat de dienst tijdelijk onbereikbaar of niet beschikbaar is.

 

Aha... ik snap het : er zijn weer managers aan het werkt geweest! die hebben dit natuurlijk allemaal bedacht!

 

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7760
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

koppeling van My telenet en de Telenet-services

Uw login waar je alles mee beheert is voor degenen die internet hebben: 1 of 2 letterkes + aantal cijfers. Dat is de hoofdlogin en dat dient voor alles ook voor de WiFree.

Dit paswoord kan je alleen bekomen door in te loggen op mijn.telenet.be en daar op paswoord vergeten klikken voor deze login. Je bekomt dan een nieuw paswoord waarmee je kan inloggen en dan kan je dit veranderen. En dan kan je meerdere subaccounts maken met elk een eigen login en paswoord.

Een telenet login ( ik begrijp de verwarring) moet je alleen aanmaken als je geen internet hebt (alleen dtv, telefonie en of mobiel) En in de meest gevallen kan je daar niet mee op de homespots ofzo omdat je geen Telenet internetklant bent. Alleen mobiele klanten kunnen dan in beperkte mate daarvan genieten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
cowboy_film_fan
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

koppeling van My telenet en de Telenet-services

Dag igvfer

 

Behalve mijn eigen access-point(s) vind ik hier een TELENETHOMESPOT (onbeveiligd) en ook een TelenetWiFree.

Dat HOMESPOT werkt wel via de login / passwoord combinatie die ik heb. alleen de WiFree lukt niet.

Daarom dacht ik dat je daar weer een andere login voor nodig zou hebben.Bovendien maakt WiFree zich bekend als een WPA2 station, en moet dus het password lang genoeg zijn voor dit soort authenticatie.

Anyway ,het werkt niet

0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

koppeling van My telenet en de Telenet-services


@cowboy_film_fan schreef:

Dag igvfer

 

Behalve mijn eigen access-point(s) vind ik hier een TELENETHOMESPOT (onbeveiligd) en ook een TelenetWiFree.

Dat HOMESPOT werkt wel via de login / passwoord combinatie die ik heb. alleen de WiFree lukt niet.

Daarom dacht ik dat je daar weer een andere login voor nodig zou hebben.Bovendien maakt WiFree zich bekend als een WPA2 station, en moet dus het password lang genoeg zijn voor dit soort authenticatie.

Anyway ,het werkt niet


In dat geval zou je best de Telenet klantendienst contacteren en de situatie zo uitleggen (homespot werkt wel, telenetwifree werkt niet).

0 Likes
Beantwoorden