Beantwoorden
simderuyter1989
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Pionier It's your seventh party!

Verhuis naar appartement met modem

Goeieavond,

 

Deze maand verhuis ik voor de eerste keer naar een appartement.

In dit appartement staat reeds een modem geïnstalleerd van telenet. (deze blijft er staan)

 

Ik was van plan om internet+tv abo aan te schaffen via telenet.

Echter kom ik steeds op een scherm waar ik "minimaal" moet kiezen voor pre-installatie en dat houdt in dat er iemand een modem en netwerkverdeler komt installeren...

 

Doe ik iets verkeerd of zijn er methodes om telenet-diensten aan te vragen wanneer er reeds een modem aanwezig is?

 

Alvast bedankt

 

Mvg

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Joachim
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Yelo Play-app voor Windows? It's your eighth party! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Verhuis naar appartement met modem

1) je kan normaal kiezen voor self starter
2) er is nu een promo met gratis activatie dus zou gewoon hier van profiteren
3) met int en tv ben e misschien best af met een whop of whoppa. Die vaste lijjn kan je nu met de triiing app gewoon op je smartphone gebruiken. Geen vast toetel aan te kopen en toch gratis bellen naar buitenland of andere vaste nummers in binnenland.
0 Likes
Beantwoorden
Logic
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Twee handen vol! Follow the reader, reader! It's your eighth party! Leesbeest!

Verhuis naar appartement met modem

Misschien is het gewoon een ouder model van modem, en wil telenet deze gewoon al vervangen?

 

Anderzijds kan het zijn dat het een modem-only is (welke meestal geïnstalleerd worden bij TV-only klanten) en wil Telenet je een All-In-One modem geven daar je ook internet neemt.

0 Likes
Beantwoorden
icetea1968
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
It's your ninth party! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Verhuis naar appartement met modem

Sim,

Als er een pre-install wordt voorgesteld dan betekent dat ofwel de netwerkverdeler of de modem van een verkeerd type is om internet of de diensten die je allemaal wil op te kunnen gebruiken. Kan zijn dat bv vorige eigenaar een internet product had dat een oude modem voldoende As en dat jij een hoger product neemt.
Er komt dan een technieker langs om die beide te controleren en om te wisselen naar een recent type. Die interventie is gratis maar jij moet de rest van de installatie via self starter afwerken. Met de huidige promoties is het te bekijken of het niet handiger is alles door een technieker te laten doen.