Beantwoorden
annecaroline
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

foutief aanrekening - geen betaalde film besteld

Hallo,

 

Ik ben slechthorend dus ik zou graag weten hoe kan ik jullie contacteren per mail ipv klantenservice en telefoon 🙂

Ik heb een fout gevonden bij mijn aanrekening van augustus (een betaalde film maar ik heb niks besteld ) en ik was in deze periode op vakantie.

Dus ik zoek een adresmail van de bedrijf telenet hoe ik kan deze fout corrigeren.

 

En  denk ook aan de mensen die hebben moeite met communiceren omdat het is niet makkelijk voor de mensen die hebben problemen met hun oren om te kunnen bellen.

 

Alvast bedankt voor uw begrip en ik hoop alvast een contact van iemand van telenet om mijn probleem te corrigeren voor de volgende aanrekening.

 

Met vriendelijke groet,

AnneCaroline

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

foutief aanrekening - geen betaalde film besteld

Hoi,

 

je kan hier terecht voor info over je aanrekening via mail.

En dit is de overzichtspagina.

 

Je kan ook altijd via Facebook of Twitter terecht.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden