Beantwoorden
jod
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelotv op pc/tablet/smartphone zonder digitale tv?

Kijk al jaren enkel naar Yelotv op mijn laptop en sinds kort ook op tablet en soms op smartphone ofwel thuis ofwel via wifi (via Telenet netwerk want lukt anders niet). Ik gebruik al jaren mijn tv noch digicorder meer. Zitten beiden onder dikke laag stof en allang geen connectie meer met elektriciteitsnetwerk. Heb ik eigenlijk dan nog dat peperdure abonnement op digitale tv uit die Whop(pa) nodig??? Scheelt al gauw 10’tallen euro’s per maand minder te dokken.

 

 

 

 

 

 

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Yelotv op pc/tablet/smartphone zonder digitale tv?

Yelo Play-app, Yelo TV-app & yelotv.be: wat heb ik nodig?

  • Digitale tv van Telenet
  • Internet van Telenet
  • Gratis Yelo Play-app (iOS & Android)
    OF
  • Gratis Yelo TV-app (Windows 8 & Windows Phone 😎 of yelotv.be (computer)

En dat staat gewoon zo op de klantenservice.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
jod
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Yelotv op pc/tablet/smartphone zonder digitale tv?

Bedankt voor de reactie!

 

Mag ik nog even de link van die info op de Telenet site zodat ik die kan bezorgen aan de Telenet operator die ik aan de lijn had bij de Telenet klantendienst (015 66 66 66) om dit na te vragen in mijn telefoontje de dag voordien ? Die wist hier namelijk niet onmiddellijk raad mee !

 

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Yelotv op pc/tablet/smartphone zonder digitale tv?

Alsjeblieft 🙂
https://klantenservice.telenet.be/content/yelo-play-app-yelo-tv-app-yelotvbe-wat-heb-ik-nodig?

Wil je de oplossing ook markeren? Dat is duidelijk voor anderen 🙂
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Yelotv op pc/tablet/smartphone zonder digitale tv?

@jod

 

Had je even gekeken via de klantenservice en "wat heb ik nodig voor yelo play' ingetikt in de zoekbalk (of zelfs via google, bing, enz) krijg je onmiddelijk je antwoord.

 

Normaal krijg je een enquete waar je dit in kan noteren en de kans lijkt me groter dat de persoon die je aan de lijn kreeg dit op die manier ook gaat meekrijgen. Het zou me niet verbazen als hij of zij iemand is geweest die pas op zo een dienst is begonnen.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden