Beantwoorden
somebody
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Website, apps, telemeter etc suggesties

Responsive design: Maak jullie website een responsive design website. Ik ben geen app freak (die van Telenet werkt toch niet op Windows Phone en ik wil niet voor elke website een app hebben). Maak beter een goede responsive design website dat op alles draait.

Zo kan ik snel naar bv telemeter.telenet;be gaan en meteen de status zien.

 

Laat bepaalde diensten altijd snel gaan (zonder te kijken of je al dan niet op verlaagde snelheid zit). Ik denk maar aan bv jullie eigen website, Windows Updates (niets is zo frustrerend om op een verlaagde snelheid updates binnen te halen, jullie willen toch hopelijk niet dat de gebruiker zijn PC onveilig houdt), Antivirus,...

 

Custom herinneringen kunnen instellen op de Telemeter. Ik wil ook wel weten als ik op 50%  na de eerste week (kan ik de mensen thuis nog laten "in houden"). Na 80% is het immers al te laat.

s natuurlijk een beetje tegen jullie verdienstemodel.

 

Ik blijf het een beetje herharlen, met mijn basic internet heb ik weinig interesse in die 30Mbps. 15 is ook voldoende als ik dan wat meer volume krijg.

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Website, apps, telemeter etc suggesties

en daarom krijg je niet meer, its business 😉

0 Likes
Beantwoorden