Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Telenet TV afstandsbediening

Momenteel heb je 2 afstandsbedieningen (3 als je de blueray-DVD player meetelt), ééntje voor de TV aan te zetten en dan de Telenet afstandsbediening voor de digicorder. Ik vind het wel UBER vervelend dat ik altijd wel naar één van die bedieningen moet zoeken en dat ik altijd op het ene bakje moet drukken om dan naar het andere te gaan (of rechtstreeks via de TV).

 

Nu is mijn vraag, ziet Telenet het zitten om zijn toekomstige Afstandsbediening "Universeel" te maken zodat je de TV kan aanzetten met dezelfde afstandsbediening waarmee je de posten verzet. Met de opmars naar smart Tv-s zie ik daar wel een mogelijkheid in.

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Telenet TV afstandsbediening

Normaal gaat dat al met de huidige Telenet afstandsbedieningen:

 

http://klantenservice.telenet.be/content/digitale-afstandsbediening-instellen-voor-mijn-tv

 

 Daarom is er de "Mode-knop" linksboven op de Telenet afstandsbedieningen.

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Telenet TV afstandsbediening

En wat doet die mode knop dan exact?

En hoe gaat dat dan in zijn werk? Ik kan mij moeilijk voorstellen dat de powerknop op de afstandsbediening van telenet de digicorder & de tv gelijktijdig aanschakeld.. Graag een antwoord.

0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Telenet TV afstandsbediening


@SXTC schreef:

En wat doet die mode knop dan exact?

En hoe gaat dat dan in zijn werk? Ik kan mij moeilijk voorstellen dat de powerknop op de afstandsbediening van telenet de digicorder & de tv gelijktijdig aanschakeld.. Graag een antwoord.


Als jouw Telenet afstandsbediening nog niet ingesteld is doet de mode-knop niets.

Als je de handleiding gevolgd hebt op http://klantenservice.telenet.be/content/digitale-afstandsbediening-instellen-voor-mijn-tv, dan kan je wisselen tussen "tv bedienen " (rood lichtje) of "HD-decoder bedienen "  (groen lichtje)  door op de mode-knop te duwen.