Beantwoorden
Tom55
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your seventh party! It's your third party! It's your second party!

FOX The Walking Dead geen ondertitels meer?

Sinds gisteren beginnen kijken naar TWD seizoen 4 dat op kanaal 13 (FOX) op Telenet uitgezonden wordt. De eerste 3,4 afleveringen waren met ondertitels. Echter vanaf aflevering 5,6 en nu ook 7 (nu live) worden er geen ondertitels meer getoond?? Hoe komt dit? Kan dit opgelost worden aub? Is echt jammer dat er geen NL ondertitels meer getoond worden! Dank bij voorbaat.
Tags (3)
0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
ulrich
Freshman Beetjesweter
Berichten: 11
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pionier

FOX The Walking Dead geen ondertitels meer?

ja  is al paar dagen ,ik begrijp niet dat ze dat niet zien bij telenet hoor,hopelijk is het vlug opgelost.

0 Likes
Beantwoorden
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

FOX The Walking Dead geen ondertitels meer?

ze worden niet doorgestuurd bij fox,ligt dus bij fox dit probleem.

0 Likes
Beantwoorden
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

FOX The Walking Dead geen ondertitels meer?

Dit is inderdaad in onderzoek. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen.

 

Vanaf maandag is seizoen 6 trouwens te zien op FOX. Zijn jullie ook zo een fans?

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
ulrich
Freshman Beetjesweter
Berichten: 11
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pionier

FOX The Walking Dead geen ondertitels meer?

ik ben fan,ondertiteling is nu in orde,maar doe alstublieft iets aan de beeldkwaliteit van fox ,je ziet byna niet dat het in HD is en korrelig beeld.nat geo wild juist het zelfde ook slechte beeldkwaliteit.

bitrate is veel te laag van die zenders,slechte reclame voor een nieuwe zender zoals fox die pas begonnen is.los het probleem aub op.

0 Likes
Beantwoorden
lisamarie
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

FOX The Walking Dead geen ondertitels meer?

Hopelijk zijn er bij het nieuwe seizoen ondertitels want ik volg de serie!!! Man Vrolijk

0 Likes
Beantwoorden
ulrich
Freshman Beetjesweter
Berichten: 11
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pionier

FOX The Walking Dead geen ondertitels meer?

ondertiteling is in orde nu,het beeld is ook iets beter geworden,ook nat geo wild,daar is het beeld ook wat beter,maar bitrate kan nog altijd wat hoger.heb liever iets minder kanalen en uitstekend HD beeld,dan te veel kanalen op een mux te proppen.zal binnen een paar jaar wel opgelost zijn als het netwerk volledig geupgrade is hoop ik.

0 Likes
Beantwoorden