Beantwoorden
NA1984
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Pionier Primeur! It's your seventh party! It's your sixth party!

Be Sport abonnement

Ik zou graag een abonnement nemen op de Franstalige sport zender Be Sport om zaterdag live de boksmatch tussen Mayweather vs Pacquiao te zien. Kan ik na een maand deze abonnement opzeggen? Of ben ik verplicht om het langer te houden?
12 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Be Sport abonnement

Sporting telenet is een abo dat pas na 6 maanden kan opgezegd worden.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
SandraM
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier Primeur!

Be Sport abonnement

Is het niet mogelijk om een dagpas aan te kopen voor deze zender? Bij belangrijke voetbalmatchen/ tornooien lukt dit wel, dus waarom zou het niet mogelijk zijn voor een dagpas voor een bokswedstrijd van de eeuw?

Het is niet omdat boksen hier niet zo populair is dat er dan zo geen acties kunnen.

 

Dindane
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Be Sport abonnement

Ik heb een Sporting Telenet abonnement en ook daar zijn de BE sport kanalen niet inbegrepen.

0 Likes
Beantwoorden
santisak
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier Primeur! It's your fourth party!

Be Sport abonnement

dus als je abbo hebt voor sport, Sporting telenet dan kun je de match van de eeuw niet zien  tussen maywether and the pacman of ge moet bij de walen wonen en be sport hebben.  hoe belachelijk is het!!

betalen voor sport en  de beste boxmatch van dees eeuw missen ,  ondertussen moeten wij maar naar belgisch potvoetbal zien terwijl anderen in de buurlanden geen probleem hebben met hun sport provider.

belachelijk land is dat hier

gil
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Be Sport abonnement

graag wou ik een BE SPORT abbonement afsluiten om de boksmatch te bekijken.Is het mogelijk dit abbonement na een maand gratis op te zeggen???

0 Likes
Beantwoorden
Ch3nCo
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Be Sport abonnement

Op de website via "mijn telenet" > digitale tv > extra pakketten kan je eenvoudig "BE TV sport" aanvinken en bestellen. Achteraf kan je dat ook terug opzeggen via dezelfde weg. Vreemd genoeg wordt er nergens vermeld of er een minimumduur aan verbonden is.

 

BE TV sport zit niet in het sporting Telenet pakket..

0 Likes
Beantwoorden
SandraM
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier Primeur!

Be Sport abonnement

Als je een menu verdergaat om te bestellen dan zie je dat er een minimumduur is van zes maanden..

0 Likes
Beantwoorden
DWM
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Be Sport abonnement

Het ergste van al is, dan denk je ik pak het abbo van BE1 sport zodat ik toch nog live kan kijken... moet je de pin code etc ingeven heb je alles gereed krijg je de melding dat het pakket binnen de 48uur !!!!!!!! wordt geactiveerd ???? heb ik dus geen **bleep** aan!!!!! betaal ik dus niet voor en zeker geen 6maand gewoonweg schandalig

 

 

0 Likes
Beantwoorden
doumic
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Be Sport abonnement

Heb net hetzelfde voorgehad,  moest 15minuten wachten om te activeren maar een uur later nog steeds zonder resultaat..

0 Likes
Beantwoorden
doumic
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Be Sport abonnement

Na anderhalf uur is het toch geactiveerd, nu wakker blijven geblazen..

0 Likes
Beantwoorden
Rverm
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Be Sport abonnement

Ik heb me ook laten vangen. Om the Fight te zien op abonneren geklikt en dan niet actief. Ga er niet voor betalen. Doordat fightnetwork plots weg is mogen we gelukkig genoeg kosteloos Telenet opzeggen
0 Likes
Beantwoorden
Rverm
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Be Sport abonnement

Het werkt dan blijkbaar toch
0 Likes
Beantwoorden