Dat hangt ervan af....
1) Hoe maak je verbinding? Draadloos of met kabel?
- Is het draadloos via de modem? Sluit dan een toestel direct met kabel aan op de modem.
- Is het met kabel direct op de modem? Neem dan contact op met 015/666666.
2) Gebruik je nog een router, switch, powerlines en/of accespoint?
- Zoja, sluit dan eens je laptop/PC aan direct op de modem met een kabel.
- Zonee en is het toestel direct met kabel aangesloten op de modem? Neem dan contact op met 015/666666.
3) Heb je de update uitgevoerd van windows 7 of 8 naar windows 10?
- Zoja, dan kan het een probleem zijn met 1 van de drivers. Ga naar de site van de fabrikant voor de nodige drivers.
- Zonee, dan kan het probleem ook toestel gerelateerd zijn.
Dus hoe meer concrete info je kan geven... hoe beter het antwoord zal zijn :).
Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.