Beantwoorden
Rottenongd
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Ik wil 2,4Ghz & 5Ghz signalen instellen op mijn modem.

Ik merk op mijn wifi scan app dat de modem enkel op 5Ghz zend. Ik wil ook de 2,4Ghz aan omdat mijn wat oudere laptop enkel daarop verbindt. Ik wil dat ook kunnen beheren omdat sommige smartapparaten enkel via 2,4Ghz kunnen geconfigureerd worden. Tegenwoordig kan ik in de my Telenet app niets meer daarover vinden.

 

 

Titel gewijzigd door Laurence (mod) | Vorige titel: Hoe raak je aan de expertinstellingen van je modem?

3 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1142
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Ik wil 2,4Ghz & 5Ghz signalen instellen op mijn modem.

Die instellingen kan je op de MyTelenet site vinden

Netwerkveiligheid

Geavanceerde instellingen

Let op: heb je een F@ST3896LG-TN en Pods dan zal je de instellingen voor 2,4 & 5 GHz niet vinden.


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Rottenongd
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Ik wil 2,4Ghz & 5Ghz signalen instellen op mijn modem.

Ik kan via de link de instellingen wel zien en mijn wijziging invoeren, maar hoe save je dat dan? Als ik uit het scherm ga en er weer in staat alles terug zoals eerst....

WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1142
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Ik wil 2,4Ghz & 5Ghz signalen instellen op mijn modem.

Als je instellingen correct zijn dan verschijnt er rechts onder een opslaan knop. Er zijn wel 2 problemen

  1. op mobiel staat die knop onder de onderste menu balk (komt er nog net een paar pixels boven)
  2. geavanceerde instellingen zijn momenteel veel problemen mee waardoor je via de interface een juiste configuratie niet kan opslaan omdat deze als foutief aanzien wordt

  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.