Beantwoorden
kmi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! Pageturner!

Upgrade 'mobiel volgens verbruik' ?

Kan je via MijnTelenet eigenlijk je mobiel abonnement volgens verbruik veranderen naar een King 15 ?

Ik heb het greprobeerd en kwam uiteindelijk ui bij een "King SuperSize" voor 5 euro, die ik makkelijk kon bestellen, maar ik vraag me toch af hoe dit nu zit, want er staat dus  :  

 

Zo geniet je voor maar € 5 extra per maand van maar liefst 300 belminuten, 20.000 sms’jes én 2 GB mobiel internet;

 

en daaronder staat : 

  • Heb je al een mobiel abonnement van Telenet?
    Dan kun je altijd je opties activeren en beheren via Mijn Telenet of de optie rechtstreeks bestellen via deze bestelknop:

Ik heb dus een mobiel abonnement van Telenet (volgens verbruik) en ga dus nu voor 5€ 300 minuten, 20K sms en 2GB mobiel internet krijgen ?

Of is het weer zo'n semi-scam van Telenet, waarbij ze me gaan wijze op kleine lettertjes en uitzonderingen etc ?

 

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Upgrade 'mobiel volgens verbruik' ?

De optie King Supersize is enkel mogelijk bij een King abonnement.

Als je dus voor King Supersize  kiest, dan ga je het volgende krijgen per maand:

20 euro  = King (15 €) + optie King Supersize (5 €).

300 belminuten.

20000 smsberichten.

2 GB mobiele data.

 

Voor Prijs Volgens Verbruik zijn er momenteel maar 3 opties/upgrades mogelijk 

  • Optie SMS 5:  500 sms'jes per maand voor 5 euro extra
  • Optie KING Surf: 500 MB mobiel datavolume per maand voor 5 euro extra
  • Optie KONG Surf:  2 GB  mobiel datavolume per maand voor 10 euro extra

 

kmi
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! Pageturner!

Upgrade 'mobiel volgens verbruik' ?

Dat dacht ik al 🙂

Maar waarom kan ik het dan gewoon bestellen als ik in MijnTelenet- "prijs volgens verbruik" op optie's druk ?

Het enige wat ik krijg als bevestiging is :

King Supersize 5,00
 
Totaal maandelijks abonnement   5,00

 

Dan kloppen die optie's op de site niet : als ik geen King heb, waarom zou ik dan de optie kunnen selecteren en aankopen ?  Zoals je zelf al zei : "De optie King Supersize is enkel mogelijk bij een King abonnement."

 

Iets eenvoudigs zoals : upgrade van "volgens verbruik" naar 'King" is nergens te vinden in MijnTelenet.

 

 

0 Likes
Beantwoorden