Beantwoorden
reymerswael
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Noodbatterij voor telenet telefoonlijn

Ik wil overschakelen van proximus naar telenet.   Voor het huisalarm met meldkamer blijk ik echter in het geval van een telenet lijn,  een noodbatterij nodig te hebben (bij proximus is dat steeds inbegrepen).  Ik vind hiervan niets op de FAQ bij telenet en zou graag weten of zo een noodbatterij bekend is en leverbaar en wat de kost hiervan is.

Dank bij voorbaat.

Ernest Bomans

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Noodbatterij voor telenet telefoonlijn

zulke installaties zijn altijd betalend met technieker. prijs weet ik niet direct maar modem met batterypack is beschikbaar.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Noodbatterij voor telenet telefoonlijn

Bij een nieuwe installatie van telenet produkten kost zo een battery pack 75 euro.

Wel appart aanvragen bij de anvraag voor instalatie

 Meer info Hier

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
feysboek
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU De 3 wijzen! Pionier Pageturner!

Noodbatterij voor telenet telefoonlijn

Ik zou persoonlijk voor een losstaande UPS gaan 

 

- die modems met batterij hebben geen ingebouwde router 

- hebben volgens mij ook geen wifi ?

 

en laat goed testen of je alarm achteraf nog werkt want bij een vriend van me moest er nog iets aan de splitter gebeuren.

 

eenmaal de technieker gedaan heeft, trek je all stekkers uit van versterker / modem / splitter en weet ik veel wat er nog tussen hangt 

 

je wacht een paar minuten en probeert dan eens te bellen met je vaste lijn en als het niet lukt mag hij blijven 😉

0 Likes
Beantwoorden