Beantwoorden
firescoob
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Pionier It's your seventh party! It's your third party!

[King] Kan niet MMS-en

We zijn met heel het gezin oivergestapt naar King,. Alles werkt en is goed ingesteld behalve MMS-en.

We hebben 3 verschillende toestellen (in totaal 4) en geen van de toestellen wil MMS versturen.

MMS staat actief in de oproepblokkeringen (mijn telenet) en ik heb de instellingen handmatig ingevuld:

Onze telefoons staan niet in de lijst...

Mobiele Netwerken --> Telenet Mobile Internet -->

Naam: Telenet Mobile Internet - APN: Telenetwap.be - APN-type: default - Proxy: niet ingesteld - Poort: niet ingesteld - Gebruikersnaam: niet ingesteld - Wachtwoord: niet ingesteld - Server: niet ingesteld - MMSC: http://mmsc.telenet.be - MMS-proxy:195.130.149.100 - MMS-poort: 80 - MCC:206 - MNC:05 - Verificatietype: PAP - APN-protocol: IPv4 - Drager: niet opgegeven.

 

Ik heb ook de telefoon(s) herstart, zonder resultaat, ik krijg onmiddellijk de melding dat het verzenden mislukt is.

 

En dan mijn vraag (zoals te verwachten): help!

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

[King] Kan niet MMS-en

De apn voor mms berichten is mms.be en niet telenetwap.be.

 

0 Likes
Beantwoorden
firescoob
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Pionier It's your seventh party! It's your third party!

[King] Kan niet MMS-en

Is opgelost. Ik heb alle MMS gerelateerde instellingen verwijderd, en plots werkt het zonder problemen... Zowel verzenden als ontvangen...
0 Likes
Beantwoorden