Beantwoorden
MarcSwerts
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Garantie iPhone 6 Plus

Zes dagen geleden haalde ik mijn nieuw Phone 6 toestel af bij een onafhankelijke verdeler van telenet.

 

De verkoper had bij de instalatie van het toestal al uitgebreide problemen met het instaleren van de sim kaart. het toestel wou deze niet altijd acepteren.

Na 3 dagen begon het toestel regelmatig connectie met de simkaart te verliezen.

Vandaag terug naar de verkoper om de Sim te laten vervangen. ook dit gaf geen oplossing voor het probleem.

Nu moet het toestel opgestuurd worden naar apple en wordt het vervangen door een refurbisch.

Dit is toch alle gekheid op een stokje in het quadraat een nieuw toestel van 6 dagen oud dat nooit fatsoenlijk gewerkt heeft wordt ineens vervangen door een tweedehands. terwijl ik toch de volle pot betaal.

0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Garantie iPhone 6 Plus

Dit valt onder de garantiebepalingen van apple.

 

Heel specifiek ken ik deze niet dus neem de volgende info met een korreltje zout al lijkt het wel zo na enig opzoekwerk dat apple bepaalde regels hieromtrent heeft:

 

Zo zou apple een toestel dat binnen 14 dagen na aankoop verbreken vertoont eventueel een compleet nieuw toestel bezorgen aan de klant (indien het gaat over fabrieksfouten) of het toestel trachten te herstellen. Verder zou apple vanaf 15 dagen na aankoop het wel aandurven om refurbished toestellen uit te sturen.

 

Conclussie: Het is apple die deze overwegingen en beslissingen neemt.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.