- Heb je nog wel beeld op je TV?
- Zoja, ga verder met het volgende.
- Zonee:
1) kijk eens of het lampje op je versterker nog brand.
Brand dit niet meer dien je het stopcontact even na te kijken. Werkt een ander toestel wel steek je opnieuw de versterker in en als het dan nog niet werkt dien je naar de laatste stap te gaan.
2) Brand dit nog wel dien je naar de laatste stap te gaan.
- Branden beide blauwe ledjes op je HGW?
- Heb je de stroomadapter van de modem al eens 15 seconden uit het stopcontact getrokken en opnieuw ingestoken? (modem reset)
- Heb je na 10 minuten nog steeds geen wan ip of een probleem met de versterker? Neem dan contact op met de klantendienst:
Bel 015 666666
Optie 2
Optie 1
Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.