Beantwoorden
fuqua
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Ci+ module kosten telenet/vandenborre

 

hallo allemaal,

 

begin vorige maand een ci+ module online gekocht bij vandenborre en afgehaald, installatie ging niet helemaal vlekkenloos maar bon het is gelukt.

 

echter krijg ik deze maand de rekening van Telenet binnen waarop ook zij de CI+ module in rekening brengen, dat leek mij erg merkwaardig, immer heb ik het gekocht bij vandenborre.

 

Vlug gebeld met de helpdesk van Telenet en die bevestigden dat het klopt dat zij dat in rekening moeten brengen en niet vandenborre. vandenborre mag het volgens de helpdeskmedewerker alleen verspreiden en niet in rekening brengen en dus om mijn geld terug te krijgen moest ik maar terug gaan naar vandenborre.

 

rare situatie en lijkt mij onlogisch, maar goed, wie kan hier van Telenet zelf antwoord opgeven ?

 

 

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Ci+ module kosten telenet/vandenborre

factuur van vandenborre doormailen als bewijs, tn crediteert de module.

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
fuqua
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Ci+ module kosten telenet/vandenborre

het verhaal van telenet is onjuist dan ?

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Ci+ module kosten telenet/vandenborre

Vandenborre kan deze verkopen en afrekene maar heeft mogelijk ergens een fout gemaakt bij het doorgeven.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Ci+ module kosten telenet/vandenborre


@fuqua schreef:

het verhaal van telenet is onjuist dan ?


Neen, vermoedelijk heeft Vandenborre wél een fout gemaakt bij de registratie van jouw ci+ module.

Als er bewijs kan geleverd worden van deze fout (kopie aankoopbewijs) dan zal de Telenet administratieve klantendienst deze fout rechtzetten voor jou.

https://www.telenet.be/formhandler/form.do?form=aanrekening_facturatie&locale=nl

0 Likes
Beantwoorden